Syarikat Pembekal Di Malaysia




NOBLE PARENTAGE SDN BHD adalah sebuah syarikat yang didaftarkan di Malaysia dan diperbadankan di bawah Akta Syarikat 1965, pada dan dari 02 Oktober 2012 yang memberi tumpuan kepada tiga pemasaran yang meliputi semua perdagangan am, pembangunan hartanah, ladang, perladangan dan pertanian. Pada mulanya, operasi modal berbayar sebanyak RM100,000.00. Lain-lain aktiviti yang berkaitan dengan perniagaan, syarikat ini menyediakan seminar latihan keusahawanan pemasaran, dan kursus-kursus yang akan ditawarkan kepada semua pekerja individu dan bakal yang ingin menceburi usahawan dari masa ke semasa.

NOBLE PARENTAGE SDN BHD akan terus menyumbang usaha kepada tradisi kecemerlangan dan integriti untuk menjadi pemimpin global dalam industri, semua perdagangan am, pembangunan hartanah, mengambil atas pajakan dan perlombongan. Kami akan menawarkan pelbagai produk dan perkhidmatan inovatif dan peluang yang akan memberikan kesan positif ke atas ekonomi Malaysia.

Hari ini, matlamat utama NOBLE PARENTAGE SDN BHD adalah untuk menjadi sebuah syarikat profesional dalam bidang perdagangan am, pembangunan hartanah, mengambil alih pajakan dan yang berkaitan dengan perlombongan kepada semua rakyat Malaysia.