Latar belakang produk & Pengeluar - IPS

Latar BelakangProduk.

Produk penjimatan elektrik pintar atau di kenali sebagai Intelligent power saver adalah alat yang di reka khas untuk penjimatan penggunaan elektrik di rumah, pejabat, kilang dan sebagainya. Pengeluaran produk pintar seperti ini banyak mengambil perhatian pengguna kerana teknologi yang banyak memberi manfaat serta memberi kesan ke atas ekonomi dunia dan secara tidak langsung memberi kesan mengurangkan pembaziran tenaga elektrik dan tanggungan subsidi kerajaan terhadap pengguna. Produk ini telah mendapat pengiktirafan CE dan menganugerahan ISO 9001:2000 untuk model yang sama bagi pasaran Eropah. Selaian itu pemantauan ‘Quality Control & Management’ mementingkan kualiti produk dan menjaminkan kepuasan pelanggan di pasaran Antarabangsa. 

Latar Belakang pengeluar. 

UBRIDGE adalah firma di bawah konsep penggabungan tertinggi Eropah sebagai kilang pemasangan dan pembuatan yang berteknologi tinggi yang khusus dalam penyelidikan, pembangunan, kejuruteraan dan perkhidmatan pemasaran serta penyelesaian pengurusan ECO haba untuk produk ‘Intelligent Power Saver (IPS)’, dan kini firma di UBRIDGE telah menjadi salah satu pengeluar terkemuka terutama dalam perkhidmatan produk penjimat tenaga cahaya LED yang terbesar menembusi pasaran di Asia, Taiwan, Hong Kong Perancis, Kanada, Singapura, Thailand, Timur Tengah dan Amerika.


Reka bentuk Produk yang mesra alam yang mempunyai 2 dalam 1 fungsi butang suiz iaitu boleh digunakan dalam ruang yang kecil 24kw (bilik) dan ruang besar 48kw (sebuah rumah). Dan ia terbukti yang terbaik setiap kesan penjimatan elektrik serta sangat efektif  digunakan pada peralatan elektrik bermotor yang lain.

Spesifikasi produk:

A. Plug 3 pin UK standard
B. 24kw/48kw switch
C. BOX with manual guide 

Kualiti dan teknikal pembuatan produk Intelligent Power Saver:

Model : UBT6
Phase : Single
Rate voltage : 90v-250v
Temperature : -60-75 degree
Rated frequency : 50Hz-60Hz
Material :100% ABS
Useful load : 24kw/48kw switch
Patent number : ZL201030264629.X
Plug kind : US,EU,UK,AU,GE


Rangkaian produk pengeluaran lain adalah seperti berikut:

1. Power Saver & Penyelesaian (OEM, ODM)
2. Peti Penjimatan Elektrik, Electricity Saver, Energy Saver (OEM, ODM)
3. Udara keadaan Tenaga Saver
4. Tube Lampu LED
5. Strip Lampu LED
6. Lampu mentol LED
7. Tali LED & Lampu Neon Flex
8. Papan Iklan LED & bahan
9. Modul LED yang Berkaitan Penjimat Elektrik
10. LED Lighting Solutions (OEM, ODM)
 

 Apakah Keistimewaan Alat Ini? 
  • Boleh menjimatkan antara 30-40%. Dalam sesetengah keadaan sehingga melebihi 30% bil elektrik. 
  • Mudah dipasang. Sama seperti perkakas elektrik lain, hanya plug 3 pin (standard UK pulg) terus pada soket. Dapat barang terus boleh guna. 
  • Boleh digunakan di tempat lain. Asalkan anda inginkan penjimatan selepas berpindah ke rumah baru! Jangan lupa bawa alat ini bersama. 
  • Tidak perlukan penyelenggaraan. Biarkan saja ia berfungsi dengan sendirinya. 
  • Selamat dan bertindak juga sebagai penstabil voltage tenaga elektrik. Ini penting untuk menjaga ketahanan barangan elektrik anda! 
  • Ketahanan produk sehingga 5 tahun. Anda akan jimat bertahun-tahun bukanya sebulan-dua! Semakin anda selesa semakin anda berjimat. 
  • Jaminan kualiti 24 bulan dari pengeluar. Kad jaminan disertakan. Jaminan bebas kerosakan disebabkan faktor semasa penghantaran atau pembuatan. Pulangkan semula jika anda merasakan ada yang tidak kena dengan Intelligent Power Saver anda. Unit yang baru akan terus dihantar kepada anda secara PERCUMA! 
  • Penjimatan paling efektif adalah untuk alat-alat bermotor seperti aircond, peti sejuk, kipas angin, mesin basuh dan sebagainya termasuk lampu fluorescent. Alat-alat yang menggunakan konsep pemanasan (heating) seperti ketuhar, cerek elektrik, sterika, shower dan lain-lain adalah tidak efektif. Sehingga kini, belum ada teknologi alat penjimatan yang boleh menjimatkan penggunaan alat-alat pemanasan (heating). 
  • Mendapat pengiktirafan CE dan ISO 9001:2000 untuk model yang sama bagi pasaran Eropah. Bukannya mudah untuk memasuki pasaran Eropah yang mementingkan kualiti produk yang tinggi. Namun alat ini telah menembusi pasaran Eropah sehingg kini. 
  • Jaminan Wang Dikembalikan 30-60 hari, dan dalam tempoh 6 bulan jika bil elektrik anda tiada apa-apa pengurangan. Tiada tempoh jaminan sepanjang ini jika dibandingkan dengan alat elektrik yang lain. Kerana kualiti  produk dan kepuasan pelanggan yang lebih utama. Hak anda dilindungi di sini.